logo
0

PRAVA ZBOG MANJKAVOG ISPUNJENJA UGOVORA

Prava i obveze ugovornih strana s obzirom na manjkavo ispunjenje ugovora regulirana su odgovarajućim opće primjenjivim Građanskog zakonika i Zakonom o zaštiti potrošača.
Prodavatelj je odgovoran kupcu za to da je roba prilikom preuzimanja ispravna. Posebno je prodavatelj odgovoran kupcu da u vrijeme kada je kupac robu preuzeo:
roba posjeduje osobine koje su strane dogovorile, a ako nisu dogovorile, da ima takve osobine koje je prodavatelj ili proizvođač opisao ili koje je kupac očekivao s obzirom na narav robe i njezinim oglašavanjem,
roba je prikladna svrsi koju za njezino korištenje navodi prodavatelj ili u svrsi koju se roba te vrste uobičajeno koristi
roba je u odgovarajućoj količini, veličini ili težini te
roba je u skladu s pravnim propisima.
Odredba navedena u članku 2. uvjeta poslovanja se ne primjenjuje za robu koja se prodaje za umanjenu cijenu, na pohabanu robu što je uzrokovano njenim uobičajenim korištenjem, na rabljenu robu s nedostatcima koji odgovaraju mjeri korištenja ili habanja koje je roba imala prije nego ju je kupac preuzeo ili to proizlazi iz naravi robe.
Pojavi se li nedostatak u roku od šest mjeseci od preuzimanja, smatra se da je roba imala nedostatak već prilikom preuzimanja. Jamstveni rok za proizvode iznosi 24 mjeseca od datuma kupnje. Prava zbog manjkavog ispunjenja ugovora kupac ostvaruje kod prodavatelja na adresi poslovnice gdje je reklamacija moguća s obzirom na asortiman robe koja se prodaje, a eventualno i u sjedištu ili na mjestu poslovanja. Za trenutak ostvarivanja reklamacije smatra se trenutak u kojem je prodavatelj od kupca zaprimio reklamiranu robu.
Ostala prava i obveze ugovornih strana povezane s odgovornošću prodavatelja za nedostatke uređuju Uvjeti reklamacije prodavatelja.
JAMSTVENI UVJETI ZA POTROŠAČE GARMINA
Zrakoplovni proizvodi jamče da neće imati nedostataka u materijalu ili izradi 2 godine od datuma kupnje (samo za potrošače). Tijekom tog razdoblja, Garmin® će prema vlastitom izboru popraviti ili zamijeniti sve komponente koje otkažu tijekom normalne uporabe. Takvi popravci ili zamjene ne smiju se obavljati besplatno za korisnike ili rad. Ovo ograničeno jamstvo ne odnosi se na: (i) kozmetička oštećenja poput ogrebotina, utora i udubljenja; (ii) potrošne dijelove, poput baterija, osim ako je proizvod oštećen zbog greške u materijalu ili izradi; (iii) štete uzrokovane nesrećom, zlostavljanjem, vodom, poplavom, požarom ili drugim djelima prirode ili vanjskim uzrocima; (iv) štetu uzrokovanu uslugom koju je izvršio bilo tko osim ovlaštenog pružatelja usluga Garmin; (v) oštećenje proizvoda koji je izmijenjen ili izmijenjen bez pisanog dopuštenja tvrtke Garmin; (vi) oštećenje proizvoda koji je spojen na napajanje i / ili podatkovne kabele koje Garmin ne isporučuje, ili oštećenje proizvoda koji je spojeni na napajanje i kabele koji nemaju UL certifikat (Underwriters Laboratories) i nisu označeni kao ograničeni izvor napajanja (LPS). Osim toga, Garmin zadržava pravo odbiti jamstvene zahtjeve za proizvode ili usluge koji su stečeni i / ili korišteni u suprotnosti sa zakonima bilo koje zemlje. Ovaj je proizvod namijenjen samo za pomoć pri putovanju i ne smije se koristiti u bilo koju svrhu koja zahtijeva točno mjerenje smjera, udaljenosti, lokacije ili topografije. Garmin ne jamči točnost ili potpunost karata.
Ovo ograničeno jamstvo također se ne primjenjuje, a Garmin nije odgovoran za bilo kakvo pogoršanje performansi bilo kojeg Garminovog navigacijskog proizvoda nastalo zbog njegove uporabe u blizini bilo koje mobilne slušalice ili drugog uređaja koji koristi zemaljsku širokopojasnu mrežu koja radi na frekvencijama blizu frekvencijama koje se koriste bilo kojim globalnim navigacijskim satelitskim sustavom (GNSS), poput usluge globalnog pozicioniranja (GPS). Korištenje takvih uređaja može narušiti prijem GNSS signala.
GARMIN Ni u kojem slučaju neće biti odgovoran za bilo kakvo kršenje jamstva za nenamjerne, posebne, neizravne ili posljedične štete, bez obzira na to jesu li korišteni nedostaci ili nemogućnost korištenja ovog proizvoda u proizvodima ili proizvodima.
Kupac šalje reklamiranu robu na adresu prodavatelja (napominjemo da na ovu adresu možete slati pakete samo putem Hrvatske pošte):
Packeta International s.r.o – HR post (NSC)
ID: 93981789
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
Pažnja! VAŽNO!
Uz točnu adresu, uvijek jasno navedite identifikacijski broj naše e-trgovine
ID: 93981789
Bez ovih podataka, isporuka se može nepotrebno produžiti.
Podnošenje reklamacije: obrazac za reklamaciju
Dostava (paketi) koja je ukupna težina veća od 10 kg, pošaljite na:
Český velkoobchod s.r.o.,
Františka Diviše 944/1,
104 00 Prag 10 - Uhříněves
Češka Republika
Proizvode koje nudimo u internetskoj trgovini nabavljamo iz cijele Europske unije, te se radi o takozvanoj europskoj distribuciji. U nekim slučajevima, može se raditii o neeuropskoj distribuciji ili europskoj distribuciji za koju proizvođač ne pokriva jamstvo u ovlaštenom servisu. U ovom slučaju, u slučaju ostvarivanja prava zbog manjkavog ispunjenja, potrebno je izravno kontaktirati prodavatelja. U slučaju potrebe podataka o točnom podrijetlu određenog proizvoda ili mogućnosti rješvanja reklamacije, kupac se može obraditi putem adrese e-pošte: info@digiexpert.hr